Pages

Wednesday, June 24, 2009

..badly INJURED..

xde semangat
onion kat atas neh adalah aku buat mase sekarang.sebab hari tu aku accidently terJATUH buat kali ke entah berape,maybe 982083 kot.erm,tapikan yang pastinye aku betul betul badly injured r sekarang,biar la aku dah jatuh sebanyak 982083 pom,but this one paling teruk r.tak pernah cedera sampai camni sekali,memang tahap intensive care unit bahagian thorax punye case r neh.sebab yang cederanye HEART aku,erk ala ala myocardiac infarction tp bukan penyakit tu r,rase sakit lebih kurang same(macam pernah aje rase,haihla~)

yang pasti ia sakit.(huhuhu betol la sedih+gembire=tak betol(insane))
AKU HARAP aku cukup tabah lagi.
AKU HARAP aku cukup kuat lagi.
AKU HARAP dirinye memahami.
dan AKU SENTIASA HARAP biar aku sentiasa di sisi ILLAHI.
tak perlu pura pura mendekati bile hakikat menjauhi.tu je.

oh.aku gembire sebab dalam 3 paper exam yang dah berlalu neh,aku PALING SUKE HISTOLOGY.yehaaaa!!!hahaha siyes lasum tak tipu,ok betol aku suke sangat sebab soklan dye as expected n AHAHAHAHAHA sukeeeeeeee,i give u a BIG grin one histo sayam~ngeeee :D
(biokem the WORST!)

4 comments:

Dr Marami said...

jgn ko lupe aku kabo soklan bocor ke mum pagi sblm gi exam... tabik sket... sujud sket kat aku.. hua3x

athirahbaharuddin said...

ko ni makin lama ku nengok (baca) makin ngengg a.hahhahaha.

Unknown said...

bangsat(teruk sgt ke gune bangsat?) ok..sori..ade soklan boco x bgtauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....ngis kang!

sape tikam chase ko amy!? haish..

amy mohd nor said...

marami-kikikiki soklan bocor mane lak neh~~(xmo ngaku)

tira- aih,ngengg ea?ye kot huHAHAHAHAHA

nadia-hahahahaha tu tanye marami,soklan mn ntah ye bgtau..huaaaaa,aku pom rase nak je tikam balik org tu...

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.