Pages

Monday, June 22, 2009

...euphoria..

ah takde mende pom,mood campur campur cam abc,wuhuuuuu aku da ter addicted kat abc kat bawah,huhuhu mentang mentang la summer sunshines menyinar mengewap membahang me-entahpape lagi,memang SYOK r layan abc tu sambil ..erm okaii minum abc memang best~
tapi dopleh minum hari hari kekgi sakit urat,ade sorang doktor neh kabo kat aku,dengor tu peah!

ehem,histo dah habis,ia sangat mengantuk tapi ku sangat suke soklan histo sebabnye entah,bukan aku kompidem dapat betol sume,just suke,takde r cam biokem tu,memang kene culture shock r aku..mujur tak paralysis aje prefrontal area aku,alhamdulillah~tapikam memang la histo neh ade sumpahan mengantuk ke ape,aku duk tahan je merajinkan diri wat sume soklan tu tadi kerane aku mengantuk n rase siyes MALAS-NAK-BUAT-SOKLAN-TU -"BOLEYH TAK SAYE TINGGAL SOKLAN NEH DOKTOR SEBAB SAYE NAK TIDOOOO.."lebih kurang camtu r tadi ape yang aku rase.aiyakkkk


cant sleep huhuhu menangis memang best tapi lepas nangis mesti kate kenape la silly sangat pegi nangis..tapi tu la menangis tetap best~tapi neh aku nak senyum sambil nangis sebab mood terbahagi kepade 2..sedih+gembire=biase

2 comments:

Anonymous said...

abc = brain freeze??
ha ha ha
ko x silly sbb nanges..
ngah.. ku rasa aa..
in fact, cara bijak utk let it all go away..
the after effect sure best kan?
ha ha ha...
sedih + gembira = tak betul.. ok x?
kidding~
ngahaha

amy mohd nor said...

hihihihi ko nk tau kat sini ade air batu campur(abc)la..lebih kurang jugak wat brain aku freeze sebentar sbb panas gile seyh~
btol3,tpkan selalu je rase cmtu lps nangis~
sedih+gembire=tak betol?bile aku pikir kembali,ye la eh,cam ala ala insane jgk aku skrg neh,aiyakkk

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.