Pages

Sunday, May 15, 2011

karena hati bicara

haihloh.
serius jiwang.
nah amek donlod kalo nak dengar.
adehhh.
ape yang aku rase?
rase macam macam.
sedih keliru kelakar menangis gelak.
sume tu aku boleh buat dalam masa yang same.
aku syak aku ade multiple personality disorder.
lebih kurang la kot.
terfikir satu perkara tiba tiba.
maybe sebab pengaruh menghabiskan 3 buah novel sekaligus kot.
agak agak la kan,ape yang diceritakan dalam novel tu ade ke berlaku kat dunia realiti?
huh?
macam tak percaye sangat la.
nak nak yang cite terlebih lemak cheesy wedges tuh.
wujud ke?
entah.
padah terlebih bace buku yang xde kene mengena dengan forensic medicine n clinical toxicology la neh.
haihloh.
neh satu lagi yang aku musykil.
kenape aku xmampu habiskan 2 3 bab dalam buku forensic n toxic tp mampu hbs bace novel yg beratus muka surat tu in a day.
penat betol membace.
hilang lemak kat otak.
exersice betol kepala aku 2 3 hari neh.
badan pom ape kurangnye.
turun naik tangge umah orang sbb nk tumpang mandi.
jantung pom sehat jugak sebab asyik mengepam dengan lajunye sebab nak marah + menangis.
aku harap aku makin sehat la lepas neh.
kalo tak sia sia aje bersenam ke hulu ke hilir naik tangge umah orang lain.
sampai dalam bangunan umah sendiri aku sesat sebab asyik pg umah orang.
haih..
paroh..

ade satu lagi yang aku rase.aku rase kecewa.yang neh paling sedih.aku betol betol kecewa dengan ayat yang dye kuarkan utk aku dengar.serius! k-e-c-e-w-a.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.