Pages

Friday, November 6, 2009

..WISHES..

dalam dunia neh sape yang xde wish/es dalam hidup dye.tipu r xpernah.
tiap tiap hari aku ade wishes tp xde maknenye wish wish aku tu.takkan tertunai.
antara wishes aku :
-mao balik umah jage adek adek[bajet kakak yang baik]
-lab patho n parasit ade di atas tanah bukan melangit tinggi
-doktor tak buat exam tiap minggu
-jadual sekolah tak memenatkan
-boleh tido dalam kelas tanpa doktor sedari
-aku dapat bace buku macam aku bace buku cerita
-tangan aku dapat menggapai buku patho/pharma/bac/para dan membaca dgn suke hati
-subjek immunology bukan subjek yang BOSANNNNN.
haih.takkan dapat aku tunaikan sume ini.
chow la.huhu

1 comments:

JHaZKiTaRo said...

salam jauh dari bumi Dublin.. blog hopping.. rajin2, meh jenguk2 my blog.. :)

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.