Pages

Monday, November 23, 2009

..mumbling lagi..

saye mahu cabut brain saye.
rendam dalam baldi yang ade air sejuk gile.
then pusim pusim selama 30 minit.
n letak kembali dalam skull saye.
baru segar kepale otak saye.

saye mahu cabut mate saye.
rendam dalam gelas yang ade air sejuk gile.
biar selama 30 minit.
n letak kembali dalam apentah-tak-hengat tempat dye.
ah!orbit chamber ke?ke chamber of secret?adoiyaii.
baru segar mate saye.

yep.dah 2 paper berlalu.n aku harap bulan januari tetap ade midterm.
3rd year sangat penat tapi sangat menyeronokkan.
entah kenape.sebab belajar mende baru kot.
tu excited terlebih kot.
aku selalu terpikir satu bende bile dah tak larat dah nak pulun buku tu sume.
mende neh agk sensitip r.tapi tu yang aku selalu pk.
'aku always nak GIVE UP.mesti ramai gak yang tak habis study.'
then angel dalam diri aku akan kate.
'ye la tu.so amy nak dapat teruk?n biar orang lain tinggal amy?nanti bile dah jadi doc,nak rawat patient gitu gitu je?orang lain hebat hebat,amy lak cam hidup segan mati xmao.huh'
then aku cam dapat semangat nak habiskan ape yang tak habis.
aku tau.care neh memang la tak bagus.agak lari dari niat sebenar iaitu kerana Allah.
tapi neh kire one of the ways utk aku terus gagahkan diri utk berusaha.
aku dah penat jadi pemalas.aku sangat cemburu tengok orang rajin.
bile aku tengok orang rajin dapat mark tinggi tinggi aku tak jeles lasum.
memang setimpal dengan usaha dye.n aku turut gumbire buat dye.
betol la.Allah akan bagi kepada sesape yang berusaha.tak kire agama bangsa atau warna kulit.
jadi sile usaha lagi amy.
kepada awak.saye sangat respek kerajinan awak.gile punye rajin r.hebat!!

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.