Pages

Thursday, May 3, 2012

hobi saya


hobi saya ialah membaca buku cerita atau novel.
saya mula minat membaca sejak berumur 7 tahun.
akan tetapi mase tu saya hanya membaca buku cerita ringkas sahaja.
yg seperti dijual oleh penjual buku yg datang ke sekolah n mempromosi produk buku keluaran syarikat mereka tu..
erghhh skema.
mase tu aku pon taktau aku rupenye suke bace buku.
or aku rase aku suke buku.
kadang kadang aku tak bace pon (lagi?),tapi aku nak jugak buku tu.
bukan takat like,i love books.
ibarat wanita lain suke baju n kasut (ouh ini pon aku suke!i mean kasut :P),guys suke tgk bola,begitu la ape yg aku rs dengan buku.
aku boleh duduk n merenung koleksi buku aku berjam jam.
belek satu satu,cr kot kot ade yg terlipat sedikit kat tepi,susun comey comey,balut kemas kemas,kire kot kot ade yg pinjam  blom dipulangkan lagi..
huaaaa i miss them so much.
actually post neh wujud sbb rite now,ade bookfair kat PWTC.
ohmaigod!aku rase sgt nk balik mesia utk pg sane,lepak lepak from satu gerai ke satu gerai n borong segala buku yg ada.hahaha
itulah hikmahnya aku takleh balik mesia.supaya aku tak jadi gila spt itu.
tp sebenarnye,disudut ati aku,nak sgt pg bookfair tu.
sedeyyyy... :'(

ade orang cr ketenangan dgn kuo lepak lepak dgn kawan,BFF or shopping,tgk movie,or etc.
aku plop cari ketenangan dgn lepak kat bookstore.
tengok buku bersusun or alat tulis banyak banyak memang boleh buat hati aku gembira.
hehehe terasa bahagia.~~
entah bile kerja nt sempat ke tak lagi nak bace buku buku tu sume.
aku harap sempat la..~~
chow bace novel dulu la.tata.


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.