Pages

Monday, April 23, 2012

rehat jap


penat bace buku psycho.~
perkataan dlm buku neh difficult ke or aku yg resist otak aku drpd memahami words tu?
aku harap perkataan tuh yg susah nak faham..

ouh hari neh world book day!
dan aku,sebagai peminat buku tegar,sangat hepi sorang diri,hehehe~ ^^
dengar cite ade diskaun kat kedai buku tapi tu la byk lagi buku yg blom aku bace.
buku buku tu sume aku siap bungkus dlm kotak malboro tuh.
hari tu ade buat azam nak habiskan buku cite sebulan satu buku,tapi cm xde progression je..
eragon tuh aku pandang sepi je..house rules cam best je,tapiiiiii hurhurhur..nanti la.
khamis neh exam,hadap davidson lagi berbaloi..
(kekeke mentang mentang baru bli davidson~~lalala~)

budak kecik sangat comey kan?
innocent je.
semoga awok jadi anak yang baik,soleh/solehah.
belajo sungguh sungguh ye.
jangan gatai gatai kat skoloh naa~
haih sungguh aku sangat risau dengan masalah sosial zaman skrg~
gataiiiii bebeno masing masing..hurm

tata
nk g sambung bace buku.chow



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.