Pages

Monday, May 7, 2012

bestfriend until jannah



i'm lucky i'm in love with my bestfriend
lucky to have been where i have been
lucky to be coming home again~~
lucky ke?

my ayoh always said to me that his bestfriend is my ibu.
he put his hand around my ibu's shoulder then say 'neh la bestfriend ayoh' to me with a wide smile :)
i always curi curi dengar my ayoh told my ibu about his day.
ayoh mengadu pada ibu pasal anak anak muridnye.
ade sesorang pernah bertanye pd ayoh nape ayoh nampok tak tensen dengan students tersebut?
ayoh said because he has someone who willing to lend her ears to listen to everything that brokes his heart. :)
yeah,i am searching someone like him.
someone who willing to be my bestfriend until jannah.
lucky?
nope,itu yg dinamakan jodoh yg telah ditakdirkan Allah. :)

mostly orang kate,anok pompuan selalunye cari someone like his father.
i am one of them.
tak cari exactly like him but someone like him.
bertanggungjawab,loves kids,sangat caring about his children dan banyak lagi.
haha spt aku kate before this,takde la sume karekter tu yg aku cari.
just the one who knows how to be a responsible person dah sgt ok bagi aku.
sbb bile dia sedar akan tanggungjawab dia insyaAllah he will be a good husband n father.
hahaha okes mengarut betol malam neh.
neh mesti kes tempias jage baby tadi neh + cakap pasal kawen.

hahah sempena 9hb neh bestday ayoh,angoh doakan,
semoga ayoh dalam rahmat Illahi sokmo,
dipanjangkan dan diberkati umur,
dan semoga bahagia selalu bersama ibu.
sayang ayoh sokmoooo~~hehee



the pic that we took from a lappy kat kdi komputer.haha^^
not in the pic is my abang.(tgh emo sbb bosan menunggu)hehe :P


'we're busy growing up,somehow not realize that our parents growing old,rite?love them before its too late'

2 comments:

muas said...

happy family...mudahan dalam rahmat Allah

amy mohd nor said...

amin ya Rabb.syukran ats doa ^^

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.