Pages

Tuesday, July 5, 2011

pengaduan biasa waktu nak exam

aha!
suke ati gua la kan gua nak merepek ape pom kat sini kan?
ehe.
gua dah habis satu paper.
community medicine.
kan gua dah cakap hari tu gua dah ske dye kan.
so mase written n mcqs hari tu,gua boleh jawab la jugak.
alhamdulillah.
bile masuk oral,dah la waktu pom da petang lak tu nak disoal,memang otak agak blur la.
nak korek balik sume maklumat bile kawan yg dah sudah kene soal,masuk bagitau soklan,memang lembap semacam aje.
tapi alhadulillah,cam bese,nampak aje doc yang mesra alam dan senyum lebar,gua tenang habis.
otak pom siap siap susun maklumat nak kuar dari mulut.
doc siap tawar hotdog lagi tu,tp gua tak lapo.
proses berjalan lancar.
alhamdullilah lagi.

sabtu ini gua nak periksa toxic n forensic.
dah 3 hari jadual gua lari.
sumenya pasal otak gua lembap aje bace forensic.
bese 1 hari dah ok nak bace,neh sekali terlajak smpi 3 hari,memang damn!
ergh.sorry bahasa gua tak sopan hari ini.
neh nak habiskan 5 muke surat siap boleh berblogging n blog walking lagi.
haih siyes takleh bla betol la gua kali ini.
nak lempang diri sendiri pom ade jugak.
pastu bile gua bosan gua tengok rumah (house),pastu gua rase bersalah sebab tak study.
hampeh.bace 5 muke surat house 2 episode.
toxic dose gile.tahap meracun diri sendiri.nasib cite house.
n nasib baik city hunter lambat nak kuo tiap tiap minggu.
kalo tak mau muke lee minho aje aku hadap nt. (cam tahun lepas)
agak agak la kalo lee minho ensem pom,aku nk ensem jugak atas kertas exam.
erghh!toxic gua tak sentuh lagi.
gua harap jadual gua tak lari sangat.
tata! gua nk pegi habiskan 5 muke surat lagi tuh.haih...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.