Pages

Thursday, July 14, 2011

my ibu is amazing :D

ya Allah.
rindu gile gile kot sekarang neh.
hari tu,ayoh pegi kursus 3 hari.
ibu duduk sorang sorang kat umah.
dah lame gile kot ibu dop duduk sorang sorang kat umah.
since abang lahir? O.o
sbb even kitorg dah smpi mane mane ceruk kawasan pom,DD ade.
so bile DD pom keluar dari ceruk kawasan kemaman tuh,ibu tinggal sorang sorang kat umah.
n aku sangat bimbang smpi aku demam.
n rase nak bergayut dengan ibu 24 jam sehari.
ibu told me takyah la bimbang.
cam ibu dop bese duk sorang sorang.
dulu time mengandungkan angoh (aku),ayoh masuk U,ibu duk sorang sorang jugok.
n aku reply,alaa abang kan ade.(even umo tak matang langsung).
ibu balas balik,abang bukan nak balik umah,nak tido umah ma je kijenye.ugut nak bagi adik (aku) kat orang lain baru nak balik... (kekekek aku tau mu sayang aku abang :p)
pastu aku pom reply balik,angoh teman ibu dalam perut tuh.so still ibu dop kesorangan kan..
ibu kate insyaAllah ibu jage diri.
dan aku pula mengambil alih memberi pesanan supaya ibu jage diri.bace 3 Qul,ayat kursi sume tu..
huhuhuhu nak teman ibu lagi.
tak suke tak bahagia,tak tenang bile dengar ibu kene duduk sorang sorang dalam umah.
especially waktu malam.
malaysia bukan lagi negara yang sopan santun budi bahasa budaya kita.
malaysia pom dah nak bertukar jadi amerika.
maksiat banyak,buang anak banyak,kes rogol banyak,kes bunuh pom banyak.
nauzubillah.
mintak jauh dari segalanya yang tidak baik itu daripada menimpa kita.
amin ya Rabb.

huhu apesal lembap semacam bacce ophthal huh?
bace forensik n COMMED pom tak selembap ini.
erghh.doakan..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.