Pages

Tuesday, June 28, 2011

berchenta

ha-ha.
asal masuk aje musim exam,hormon gatal menaik.
aku pom xpaham.
even da nk masuk 4 tahun blaja medik,aku still xpaham hormon apekah yang bertanggungjawab utk kegatalan tersebut.
dan aku,termasuk sekali dalam golongan gatal tersebut.
tapi tu la,prevention is better than cure.
jadi baik elak awal awal.
primary prevention itu penting!

ouh lupe.
semalam tetibe jatuh chenta kat buku commed.
ehe.
segan lak,memule tak suke la ape la,tetibe jatuh chenta.
ehe :D
entah,berkat doa orang sekeliling kot.
syukran jiddan,semoga kalian dirahmati Allah selalu. <3

dah lame sebenarnye niat utk berchenta tu ade.
cume utk melaksanakan tu gua takde kekuatan lagi.
sangat jeles tengok orang berchenta.
nampak syok sangat, tak jemu langsung dan mantap lak tu.
kadang kadang memang nak soal aje,tak bosan ke hadap hari hari?
dengan kosistennye me'maintain'kan kebahagian berchenta tu.
haih.kalo gua la kan memang muntah hijau biru merah warna warni la.
huhuhu nak sangat perasaan berchenta tu.
nak sangat dapat kosisten berchenta dengan buku.
fokus dan tak bosan menghadapnye.
biar mantap macam mereka.
insyaAllah one fine day.
doakan :D

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.