Pages

Tuesday, January 18, 2011

haihlaa

kerap jugak aku menaip tahun neh berbanding last year.
adekah disebabkan dgn perang perang kat blog?
lantak la nk berperang bagai pom.
rase seronok pom ade melayan karenah orang dah jadi mak budak tp perangai cam budak neh.
seronok seronok tp lame lame menyampah gak nk melayan.
lagi byk dosa je aku tanggung.

satu hal.aku siyes.mase aku buat blog neh,aku xde pom public kat sesape suruh bace.
aku rase aku nk menaip ape yang aku rase.
sesape yg pegi membazir mase membace sape suh?
aku x suruh pom.pastu salahkan aku lak.haihlaaa macam macam la..

anyway.perlu ke aku nk cemburu kat sesape yang lebih berjaye dari aku?
ye perlu.memang perlu utk improve diri sendiri.
tapi kalo sampai sabotaj orang tu bkn perangai aku.
aku nak sabotaj cmne?
nak sebar cerita buruk pasal dye sampai dye xleh nk blaja?
camtu?
aku nak sebar kat sape?
sape nak layan mende mende cmneh kat taiping wes?
logik akal memang mengatakan tidak pade mende neh sume.
tapi kalo ade,aku taktau nk cakap ape la.
aku baik sgt ke dgn orang sampai nk menangis pasal lelaki dpn org tu?
ade eh?aku tak ingat lak aku pernah cmtu skali.
hebat gile lelaki itu.sampai ade org menangis pasal dye even kenal pom x..
nenek aku meninggal pom aku xmampu nak nanges depan orang ape lg pasal lelaki yang aku x kenal.

n.aku menaip a story about a girl yg jumpe tujuan hidup.dan ingin fulfill tujuan tu.
mencari redha Illahi.try berubah utk jd a good muslimah.
aku rase cerita tu aku xde tuju kat sape sape.
aku xde nak buruk kat sape sape.
aku bercerita ikut pengalaman aku plus org lain skali.
aku ade buruk name sape sape ke dalam tu?
haihlaaa.manusia mmg suke bergaduh.xde prob cr prob.
aku jugak yg jadi buruk name,buruk perangai.
kan aku malas nk layan manusia lain kan baru tau,
nnt kate aku antisosial lak.buruk lagi.
soo,ape yg baik di mata kamu?

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.