Pages

Saturday, June 30, 2012

penakut


yep.
gua seorang yang penakut.
penakut pada pandangan buruk orang terhadap gua.
kadang-kadang sampai jadi hipokrit.
tapi bile pikir pikir balik,
ouhhhhh pandangan orang ko amek kesah,
pandangan Allah ko buat tak peduli eh.
dan sekarang lantak la kalo orang nak cakap ape pon.
yang penting kite jangan jadi mulut busuk busukkan orang.
bukak aib orang,orang bukak aib kite.
diam dan sabar banyak banyak.
Allah maha adil.
Allah maha mengetahui.
so,
sekarang gua hepi sangat.
tapi gua tetap jugak penakut.
gua takut n berdebo nak exam final akhir bulan september nanti.
gua pon pening pikir.
n wonder dalam kepala gua neh ade ape.
berbelit segala fakta yang dalam kepala neh.
kalo ade roti yang boleh copy fakta cam cite doraemon tu kan bagus.
boleh gua jawab soklan doktor tanpe gagap..
haihhhhhhloh
sabo je la.
gua tengah takde mood nak layan buku neh.
kesedaran ade tapi kemalasan menguasai diri.
tak dapekkk leee edenn nak menolong nyeee hahhhh..
chow~

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.