Pages

Sunday, June 10, 2012

deep thinking not petit mal seizure


I look at the sky, it looks back at me
I can't hear the silent melodies
I know that I'm here yet I am lost
Blown in confusion by the breeze
Hiding my face, crying alone
I need to find my way back home
Back to the place, the wonderful days
Living the life I used to know..

empty decoration,indecisive


dalam kepala neh
kalo diasing-asingkan segala perkara
mahu bertimbun segala jenis fail yang tak selesai
dan aku?
hanya mampu tersenyum memikirkan mereka
tak tercapai tangan kaki badan otak segalanya utk selesaikan sume
ade perkara aku hanya mampu berserah kepadaNya
ade perkara aku berhati hati merancang dan juga berserah kepadaNya
dan doakan aku.

yes
sometimes i wish i could turn back the time
n sometimes i dont
entah.
sebab tu kot manusia neh dikatakan tak reti nak bersyukur.
cume aku amat berterima kasih kepada insan-insan yg hadir dalam hidup aku
yg berjaye menjadikan siapa aku pd hari ini
terutamanya yg banyak menguji kesabaran n ketabahan hati aku
really thanks a lot
saye amat menghargai jasa anda ^^



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.