Pages

Wednesday, November 16, 2011

oh Tuhan


sabar itu memerlukan satu kekuatan yang luar biasa dlm usaha menstabilkannya.
(ayat ku berbelit belit jadinye.harap faham maksud yg cube aku sampaikan)
oleh itu aku juga memerlukan ketabahan yang luar biasa.
dan aku hanya mampu memohon pada Dia yg maha Esa.
alhamdulillah.
segala puji hanya untukMu ya Rabb.
Kau tuhan sekalian alam.
Kau juga maha Mengetahui segalanya di langit dan di bumi.
segala yang berlaku mempunyai hikmahnya yang tersendiri.
cuma aku sebagai insan yg lemah,kadang kadang alpa.
mudah merungut atau mengeluh tentang ujian yg menimpa diri tanpa sesaat berfikir akan hikmahnya.
astaghfirullah.
ampunkan aku ya Rabb.
hari ini,hari lahir salah seorang insan yang aku sayang.
tapi nyata Kau lebih menyayangi dirinya.
Kau bebaskan dia daripada ujianMu yg amat berat yg selama ini ditanggung olehnya seorang diri.
terima kasih ya Allah.terima kasih.
semoga beliau ditempatkan dikalangan orang yg beriman.
semoga haji dan umrah yg dikerjakan oleh ibunya buatnya diterima Mu ya Allah.
semoga kak Tie tenang disana. :D

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.