Pages

Saturday, November 26, 2011

1432 dan 1433


selamat tahun baru :D
semoga 1433 lebih baik drpd 1432.
amin ya Rabb.

bile toleh ke belakang balik,
flashback to 1432,
sedih banyak sangat.
kekadang tak tahu ape yang aku buat sbnrnye.
byk pekara lagho.
sungguh sedih.
aku insan biasa.
tak mampu nk gembira kan hati sume orang.
yang aku tahu,biar Dia yg redha dgnku.

alhamdulillah,bernafas lagi sehingga hari ini.
dan dapat tau khamis neh ade exam.
harap dpt doakan kami.
semoga dapat buat dgn baik dan berjaya dunia akhirat.

sedih dan aku memang tak dapat dipisahkan.
tau tau je lah.
aku kan perempuan.
n air mata tu memang tak pernah nak kering.
especially bile tengah STRESSSS~~
heh. :D
kalo nampak aku bergenang tu,buat taktau je la eh.
hormon tengah tak stabil.
kenkadang bende kecik pon aku terasa n menangis. :P
lepas nangis tu aku akn lega,so jgn bimbang.
aku tak marah sape sape.
kalo aku marah pon,kejap je.
sape mintak maaf,aku akn mintak maaf balik sbb marah dia.
aku pon insan yg penuh emosi.
insan yg lemah.
tak mampu senyum bile tengah marah.
tak macam Rasulullah. :'(

ya Allah,kuatkan aku.
sabarkan hati aku.
kurniakan aku ketenangan.
tabahkan hatiku dan dekatkan lagi diriku dengan Mu dalam menghadapi ujianMu ya Allah.
:')

sedang berusaha utk senyum biarpun hati tak mampu nak senyum


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.