Pages

Saturday, November 13, 2010

pengakuan seorang PEMALAS

T_____________T
HUHU.neh la rupe aku skrg.buruk betol perangai.
tapi.sememangnye secara serius aku memberitahu anda sume.
AKU SEDANG MALAS TAHAP KARMA OK!
seriyus mao nanges...huaaaaa.
tolonglah wahai inche otak.
tolong la digest everything yang aku bc.
tolong la simpan baik baik kat frontal lobe.
tolong la jangan hilang.
tolong la jangan wat aku rase aku ade short term memory lost ok.
huh.
bukan setakat otak yg malas.mate dan tangan pom enggan memberi kerjasama.
adeh laaaaa.
tolong laaaa.den nk exam neh.
nk raye pom tak seronak jd nye..heeeeeeee.
huhuhu tokwan saye kene stroke.tp tokwan xmo g hospital.
tokwan memang la sedang buat anak cucu cicit nye risooo.
huhuhuuuhu doakan tokwan saye sehat.
arghhhh~tengah tensen bile rase tak tau nk buat ape.
dah chow.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.