Pages

Friday, November 5, 2010

istiqamah

hurm.
bagi aku itu adalah satu perkara yg paling susah utk aku lakukan.
senang menyebut tp payah diamalkan.
tp satu pekara menarik tentang istiqamah neh.
memang teramatlah SENANG utk istiqamah dalam melakukan PERKARA LAGHO but
bile melakukan PERKARA BAIK teramatlah susah.
kenape wahai diri?huh?
xsampai 3 hari pegang buku dah campak terbiar kembali buku telinge hidung tekak tu. (ENT)
tetibe rindu kat tat nenas n koleksi HLOVATE kat umah.
boleh x buat ala ala mengada mintak ibu poskan?
agak agak kalo buat permintaan melampau tu,kompen cm ibu baling je sume buku tu masuk api.
haihlaa~
gua tak berani der..haih.
sekarang gua rase bosan.sebab tu gua main taip taip kat sini.
sebab gua malas nk conteng dlm planner aka diari nipis jenis dear diary-today-i-saw-my-crush gua.
hahah sebab gua tak nmpk lak crush gua.he he he.
dah tuko bhs.penat den gune gua gua.ingt gua nila ape?(ade ke?dah lupe geog.sorry chekgu adnan.heh.)
sekarang,kalo dengar playlist or mp3 aku,byk lagu melayu.he he taste aku dah berubah ke?
sebab lagu omputih cm byk mengarut gak.ade ke,pasal telepon pom nk buat lagu?
memang jenis gaga betol la minah tu.haihyaaakkk.
skrg tengah layan cn blue n suju.
even so  i am sound like ketinggalan etc etc skrg dah ade ntahpape 2 pm 2am tp aku ttp mnt diorg ok.
sebab lagu cn blue unik n suju erkkk ensem kot.lagu pom sedap esp part menari tu.haiyakkk.
ouh ouh lagu if we were a movie.
rindu hannah montana series la.sesape ade??
rindu dkt jackson robb stewart.dgn perangai ridiculous n immature nye..
n cite neh mmg fav kitrg adek beradek.yup including my oldie duddiee brother.(xmacho langsung.haha)
haiyooo.nk bc Aa+Bb la.nk tunas tunas..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.