Pages

Wednesday, April 7, 2010

.watch out.

april.
dah masuk april.siyes tak percaye.sume orang semakin tue.tapi siyes cam tak perasan masa berlalu cmtu aje.sikit pom tak bagi warning 'woih dah april laaa' cm gitu hah.at least sound la sikit.baru la aku sedo diri.tp masa mane ade suare nak sound sound aku.so mmg la aku lost sentiasa sbb aku mmg x alert langsung dgn mase dan waktu.

even so sekarang dah bulan april.aku punye final lambat lagi.peh.bulan may baru nak exam praktikal.orang lain dah sebok menghafal utk exam written kitorang baru terkial kial nak hapal slide patho n para serta microb.tapi satu la yang aku betol betol lost.exam prak pharma camne sebenarnye eh?huhuhu.tau pg hadap komputer aje.pastu siap,aku bla.hurm.mmg la tak praktikal langsung hah.haihla~~

aku sebenarnye tengah berfikir kenape exam final lambat sangat neh?camne aku nak hadapi bile sume orang dah habis exam,aku lak baru nak start exam?pastu nanti summer lagi.huih alamakatak.aku memang la sangat membenci summer neh.huhhuhuhu rase nak tidoooo ajeee sebab penat hadap matahari.haih.Tuhan tolong la aku.

aku memang takde kerja bila aku duk melalut kat sini.biar la.asal aku rase bahagia.takde la bahagia sangat tapi at least lepas sikit perasaan yang terbeban dalam jantung aku neh.kalo ikut hati,mmg mau je campak sume perasaan neh dalam laut.campak jauh jauh.biar tenggelam kene makan di ikan jaws.hehehe :p ade ikan jaws ke kat sini.eeeee menakutkan ajee..ouh.sesungguhnye hati saye tidak tenang kerana KAMUUUUUU.

ibu.
saye mau pulang.
saye mau bercakap mengadu bercerite.
saye mau bermanja manja.
nnt bile dah habis study saye kene kerja
mase tu nak jenguk ibu ntah sempat ke tak
tapi time tu ibu jangan sedey bile saye tak balik jenguk ibu
sebab dalam hati neh ibu je yang saye ingat
rindu tapi kene berkorban
ibu ayoh
i just wanna go home now.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.