Pages

Friday, April 30, 2010

..hati ini..

pesan pada diri.. jangan tersalah memberi hati.. pada insan yang x sudi.. pada insan yang x mengerti.. kerana..sekali kau memberi selamanya dia dihati kerana..sekali kau dilukai.. sampai mati tetap kau ingati.. pesan lagi pada diri.. hati2lah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tau menghargai.. betapa tingginya nilai sekping HATI... 

thanks kak a'ishah sebab foward ayat neh kat amy.hurm,mendalam maksud dye.tapi hakikatnye memang tak sempat nak pesan pape kat hati sebelum bagi kat dye.memang dah tersilap bagi n sememangnye takleh nak amek balik.tak tau camne care nak amek balik.clueless habis.

kate yaya,hati ini milik Allah.bagus kawanku.seikhlas dan sedaya upaya aku akan berusaha bagi hati ni pada DIA,yang lebih berhak ke atas aku. 

sedey.tak tau la cmne.sedey.sangat sangat.susahnye nak pegang hati nih.degil sangat.taktau dah nak buat cmne.amy buntu.Allah je yang faham.xde sape kot yang faham,kalo ade yang faham sykran awi la.dan kalo faham,jangan main mainkan hati neh,sebab hati neh rapuh,mudah pecah,dan once dye pecah,andai mampu cantumkan kembali,parut tetap kekal.hati neh daripada permanent cells so healing by organization,means fibrosis,sekali rosak,ia takkan kembali berfungsi dengan sempurna seperti mana kejadian asalnye.fahami lah hati,jaga ia dengan baik sebab hati mampu membunuh seorang manusia.
(peh aku tak faham ape yang aku mengarut kat sini.chow~) 

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.