Pages

Sunday, August 21, 2011

somebody better show me how..

..to back off.
aku tak reti.
bukan tak pandai.
aku tak tau camne nak menolak bila ade.
kalo takde asyik terfikir.
dan bile ade,aku gembira.
sangat yang sangat gembira.
dan lepas tu,aku akan sedih.
sedih yang sangat sedih.
oh Tuhan tolong aku. :(

esok insyaAllah akan bertolak bermusafir ke malaysia utk summer holidays 2011.
sekejap aje mase berlalu.ramadhan 21 hari ini malam 22.
dan bile fikir balik,mase banyak dihabiskan utk perkara yg langsung TIDAK mendatangkan manfaat.
manusia memang mudah lupa.
lupa yang masa hidup makin singkat.
doakan perjalanan kami selamat dan diberkati Allah.
semoga cuti kali ini tidak sia sia :D

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.