Pages

Monday, October 4, 2010

saye dan mereka.

dah hampir sebulan dan 6 hari berada di malaysia.di rumah jua.
hehe xde cite sgt.sebab cm biasa la.aktiviti aku duk umah menyusahkan org sekeliling.he he.
balik pom cam rase entah.lame pom x.sekejap pom x.
tp aku yakin,aku juge antara manusia yg agak akhir akhir sampai ke kuliah.hurm,nasib la.
aku agak kedekut skit sekarang neh.malas nk byr mahal mahal tukar ticket plane.
sekarang aku dah nak balik ke sane balik.
dak dak neh dah ramai tinggal aku kat sini sensorg.
ouh.selalu je kne tinggal sbb umah jauh dr umah diorg.takpe.
aku berseronok dgn adek beradik aku.he he pssttt.bang jum bowling lg eh nnt.biar seliuh sume jari mu :p
hey.aku xde pape la eyh nk cite.
amek r layan lagu neh.lagu peberet aku skrg.
airplanes.zassss...






nak ckp.kan naik kpl terbang tu,doa la byk2.kan musafir,inysaAllah doa mustajab.k chow.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.