Pages

Saturday, August 7, 2010

takde motif

time kecik kecik dulu,sebelum tdo ayh selalu buat bedtime story kat aku n dd.
aku rindu waktu tu.
selagi tak habis cerita,selagi tu mate kami celik tunggu cerita ayh.
adeh.ayh i miss u la.

kat sini.aku ingin memohon maaf kat sape sape la atas dunia neh.
salah silap aku kat korang xkire dari segi bentuk ape,tulisan,katakata mahupom perbuatan.
maafkan aku.insan yg lemah dan hina sahaja.
aku harap kite still dapat bersama sama dunia akhirat.

selamat menyambut ramadhan.
sambutlah semeriah mungkin.
kalo boleh biarla melebihi diri menyambut hr raya...
ramadhan pom hanya sekali.
jgn mensia siakannye.
bulan baik.bulan berkat.
sesame kite memantapkan diri ok.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.