Pages

Sunday, June 13, 2010

..best of me..

u knoe i hope u sing along
though its not ur favourite song...

huh,sambung sendiri.malas aku nk nyanyi kat sini.lagu best of me-daniel powter,credit to aiman sbb kenalkan lagu neh kat aku.mmg best!jiwang :p hehehe tp kooooool~

nak cite pasal ke'best'an diri sendiri mmg sorry la,nobody perfect kot..
takde bestnye jadi amirah bile tgk buku cam tgk roti dah berkulat.
takde bestnye jadi amirah tgk laptop cam tgk buku harry potter yg ke lapan.(ouh JK Rowling,smbg la buku baru)
takde bestnye jadi amirah bile dalam kelas time doc ajar ternganga cam baru dengar najib letak jawatan.
adeh.
memang best kalo najib letak jawatan pastu tuan guru nik aziz naik jd pm.aku manusia paling bahagia :D

okay kesimpulan hidup neh memang tak best bile bangun dari tido yg berlebihan dan rase diri worthless gilee.
siyes mase tu kalo rendam kepala dalam baldi selama 30 minit pom,blum tentu aku akan kembali tenang.ouh aku amat memerlukan air terjun sekarang.help me!help me! aku drowning duk atas darat neh.selamatkan aku.

ouh lupe.aku dah pindah umah baru,kat area abbasia yg sangat 'TENANG'..
malam malam ade pesta hon,memang meriah sungguh.
adeh leee.
tiap pukul 10 pagi plop,ade pakcik jual 'fool' suara cm nak bergaduh(n siyes sepatah haram pom aku xpaham ape yg dye cakap) n bunyi donkey yg amat 'merdu'.
ye amat unik skali.
n satu lagi,jiran sebelah bangunan aku neh amat mesra orgnye,suke gak jerit jerit marah kat sape entah aku pom tak tau.yg penting dye hanye diam bile dye tido kot.adeh pakcik depress.saye pom dah naik depress dgn pakcik.time kasih la pakcik sbb tolong meriahkan lagi kawasan ini.peah suke pakcik!<3

to nadia,aizum n poh,thankies a lot for allowing me to b one of u.hope everything will b okay all the time heh.hehehe looking forward to do everything together.(even nope all the time.. teheee:D)

notakaki:saye pindah sbb saye nk cari mood baru.entah saye pom tak pasti jenis mood yg cmne,yg penting saye dah pindah.tehee:D lantak la..
notakaki ke 2: taman depan tu kene bayar ke?adeh.

4 comments:

Anonymous said...

makin ramai kat abbasia. aiseyy.
takde can la jumpa awek arab pasni sebab duk tengok gadis melayu je. hiihi

(lukpi)

amy mohd nor said...

alaaa lukpi bukan seng nk duk sekawasan dgn gadis melayu.gadis arab berlambak..hehehe jemput lee datang rumah yep,bwk la nasi goreng ke,mee rebus ke,kami sedia membuka pintu utk itu..

pinksterz said...

hahah tell me about it (related to the TENANG point)

sebab tu selalu lepak madina nasr. senang nak studi. malam2 baru balik rumah hahah

amy mohd nor said...

hahaaha patut r kak elle.haha adeh.

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.