Pages

Wednesday, March 10, 2010

..alone..

aku lebih suka bersendirian sejak 2 menjak neh.bukan pe.aku sibuk.dan aku suke life aku sibuk.buat aku takde mase utk fikir hal yg bukan bukan.yang takde kene mengena dengan kehidupan seharian.hal yang banyak lukakan hati aku,pedihkan jiwa aku dan serabutkan minda aku.

aku suke keadaan begini.aku tak perlu nak melayan karenah manusia yang buat kite cam bola.nak marah nak masam nak manis nak senyum nak gelak sumenye tendang kat kite.noktah.aku tak nak bukak pasal neh luas luas.lantak la suke ati dye nak buat pe.aku malas nak layan.yang penting aku bahagia sensorang sekarang.

minda aku asyik berputar tentang masa.terlalu singkat dgn kehidupan beraktiviti luar neh.agaknye cmneh la kije nnt ye tak?masak sambil pakai apron n panaskan iron utk gosok baju pegi kerja.wooot wooot isteri solehah kelihatan di situ.sesungguhnye aku letih.hahaha haihlaaa~tapi memang la tersangat penat.tak tambah dgn basuh baju lipat kain kemas umah lagi tu.sesungguhnye hargai la pengorbanan ibu terutama sesape yang mempunyai ibu yang bekerja.wooo ayat aku kelihatan matang seyh~kikiki angkat bakul sendiri. :p thanks ibu.

sungguh aku rindu nak mengadu segala hal kpd ibu.tp aku tak suke beliau bimbang.sakit kat ati neh biar tuhan je yang tahu.biar aku telan sendiri la.orang lain takkan paham ape yang aku maksudkan.aku dah lame tak dgr suara ayoh.sebab selalu call time ayoh blom balik kije.just mesej aje dgn ayoh.ayoh.i need ur motivation la.sungguh aku rindu ayoh.home.i just wanna go home.

2 comments:

Unknown said...

^^

amy mohd nor said...

....

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.