Pages

Thursday, January 28, 2010

..what a day..

yeah.28 jan 09 exam pharmacology.
24 hours before that.
27 jan 09 pkl 1 pagi
melepak bersama kuiz pharmacology autocoid yang agak melampau soklannye.
sambil buat,aku dah rase penim lalat.perlu ke aku amek doxylamine?
ah.aku TIDAK mengandung.[kawen pom blom theehe..]
maybe aku perlu cari ordanosetron[anti puke drug].
sebelum sempat aku wat annoucement di tengah pepagi bute tu yang kompem xde orang nak layan,aku hanye mampu turun tangga katil n pegi jumpe inche lubang jamban bagi mengeluarkan produk expired date perut aku.
ye!tahniah amy.akhirnye anda berjaye mengeluarkan segalanye.wth.
ibu.ayoh.tu je aku mampu ucapkan sambil lelap lepas habis smbg kuiz pharma tadi.
i just wanna go home n demam kat umah.
amir boleh tolong picit kepala.dd tolong layan loyar buruk aku.ayoh buat brain aku beku dgn ais.ibu..

thanks for the panadol.really appreciate it. :) hurm..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.