Pages

Saturday, December 12, 2009

..inche PAPADOM..

okaii.maybe aku agak ketinggalan.dah lame aku tgk cite neh[takde la lame sangat maybe 2 last weeks..] then aku rase takla sebest orang cakap.yup,as always everyone got their own opinion rite.n from my point of view aku dapat satu je pengajaran dari movie neh.

kasih sayang ibu bapa takde batasan.sanggup wat ape saje utk anak.

secara keseluruhan mcm hampeh.entah aku pom taktau ape yg best.maybe ade gak la lawak tu skit.nak nak si hisham hashim yang bajet ensem tu.siyes menyampah.rase nak bagi satu sepakan penalti aje kat muke dye.pegang anak dare orang dalam cinema macam dah jadi bini dye aje.yang si gurl tu lak cam seronak aje kena pegang.haih.aku memang geleng kepala aje la waktu tengok cite neh.neh ke yang dimaksudkan kebebasan yang si papadom nak bg kat anak dye tu?

dan aku tak rase kebebasan tu berbaloi.aku lebih sanggup ayah aku mengokong aku.biar la terkonkong asal diri n jiwoo selamat.nak bebas pom perlu ade batas gak.bebas mcm si papadom tu bagi bebas terlampau.macam entahpape je cite tu.aku pom tak pasti kenape nak bagi award banyak banyak.maybe filem neh okaii la kot compare to others yg lagi mengarut sekarang.hurm..dunia ouh dunia..

aku on je kalo bab berkawan.tak kire jantina mane mane.tapi kawan tetap kawan.ade limit gak.kalo aku cam terlebih limit tu maybe aku dalam keadaan lupa aku neh seorang insan.maap aku ucapkan dan taubat yg aku pinta.

n bile aku percaye kat someone maknenye memang aku percayekan dye betol betol.tapi takde la sampai 100%.tapi at least aku yakin dengan dye.before aku yakin tu,aku dah stalked dye lame dah.baru aku boleh conclude aku trust dye.bile aku dengan orang yang aku trust,insyaAllah keadaan jiwe n otak aku pasti aku akan selamat dengan dye.kalo aku cam ragu ragu,aku akan back off before terkena.[auzubillah..].itu ialah aku.jangan misjudge aku sebab maybe ade yang mende aku buat tak kene kat pandangan orang tapi sebab aku yakin dengan Allah aku tak buat ape yang tak betol,aku go on je.sebab aku tau Allah always be by my side.[insyaAllah.]

konklusi,aku rase aku dah lost apetite dengan movie movie n cite melayu sekarang.tu blom masuk bab nur kasih lagi.hurm..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.